Contacteer ons

BV DAP Hof ter Roye
Rooi 29 bus 1
3740 Bilzen
089 86 00 43
info@hofterroye.be
BTW BE 0537 822 537

Openingsuren

Consultatie enkel op afspraak van maandag t/m vrijdag.


Voeding en producten

Dagelijks tussen 9u-12u en 13u-16u

Of na telefonisch contact: 089 86 00 43

Online: https://mypets.eu/daphofterroye

Goed om te weten
  • Er is voldoende parkeergelegenheid naast onze praktijk.
  • Consultaties enkel op afspraak.
  • Betalen kan cash, payconiq/wero of met bancontact.

 

 

Algemene voorwaarden

 

  1. Artikel 1 – Wie bedoelen we?

 

In deze voorwaarden bedoelen we met:

 

  • Praktijk: onze dierenartsenpraktijk die medische zorg en producten aanbiedt.
  • Cliënt: de eigenaar of verzorger van het dier dat bij ons wordt behandeld.
  • Patiënt: het dier dat onze zorg ontvangt.

 

Artikel 2 – Wanneer gelden deze voorwaarden?

 

Deze voorwaarden gelden voor alle behandelingen, aankopen en adviezen die we aan onze cliënten aanbieden.
Afwijkingen zijn alleen mogelijk als ze schriftelijk door de praktijk zijn bevestigd.

 

Artikel 3 – Afspraken en annuleren

 

U kunt een afspraak maken via telefoon, e-mail of online.
Kunt u er toch niet zijn? Laat het ons dan minstens 24 uur op voorhand weten.
Zo kunnen we iemand anders helpen op dat moment.
Bij te late annulering of niet komen opdagen (“no-show”) zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen.

 

Artikel 4 – Betaling

 

Behandelingen en producten kunnen worden betaald contant, via bancontact, payconiq/wero of op factuur.
Facturen dienen binnen de afgesproken termijn te worden betaald.
Bij te late betaling kunnen administratiekosten en rente worden aangerekend.

 

Artikel 5 – Onze zorg en verantwoordelijkheid

 

Wij doen er alles aan om uw dier met de grootst mogelijke zorg en professionaliteit te behandelen.
We kunnen echter niet altijd garanderen dat het gewenste resultaat of volledige genezing wordt bereikt.
De aansprakelijkheid van de praktijk is beperkt tot het bedrag dat door onze verzekering wordt gedekt.

 

Artikel 6 – Medicijnen en producten

 

Om hygiënische en veiligheidsredenen kunnen we geleverde medicijnen of geopende producten niet terugnemen, tenzij er een fout van onze kant is gebeurd.
We vragen u om de producten steeds te gebruiken volgens de meegegeven instructies.

 

Artikel 7 – Dossier en privacy

 

Uw privacy is belangrijk voor ons.
We bewaren patiëntgegevens zorgvuldig en in overeenstemming met de GDPR-wetgeving.
Gegevens worden nooit gedeeld met derden zonder uw toestemming, behalve wanneer de wet dit verplicht.

 

Artikel 8 – Klachten of opmerkingen

 

Bent u niet tevreden of heeft u een opmerking? Laat het ons gerust weten – liefst schriftelijk.
We bekijken elke klacht zorgvuldig en zoeken samen naar een oplossing.
Als dat niet lukt, kunt u zich richten tot de bevoegde beroepsvereniging of rechtbank.

 

Artikel 9 – Toepasselijk recht

 

Op al onze diensten en overeenkomsten is het Belgisch recht van toepassing.
Eventuele geschillen worden behandeld door de rechtbank in het rechtsgebied waar onze praktijk gevestigd is.